Gadis Kidal Menaip // Atiqah Nxjihah
Kenangan Yang Menyeksakan
posted by Atiqah Nxjihah Sunday, November 13, 2016 2 comments

Assalamualaikum and Hi :D

Menjelma kembali di pagi hari ahad yang indah in shaa Allah. First nak cakap sedih sebab tak ada rezeki menang join giveaway kelmarin dulu haha tak pe banyak lagi masa kan kan kan (?) Okee topik malam ni tah sebab tak tahu nak tulis apa so aku nak throwback kenangan aku masa form 4 and form 5 dekat sekolah teknik. Weh sumpah rindu namati tak tipu. Zaman sekolah menengah lah paling aku rindu gais. Zaman universiti sekarang ni tak sama macam zaman sekolah tahu. So adik adik yang still bersekolah tu hargailah masa korang dekat situ. Sebab apa (?) Sebab kawan sekolah menengah TAK SAMA macam kawan dekat universiti. Actually bukan semualah. Bagi aku totally tak sama langsung. Tapi nak buat macam mana rezeki dapat kat tempat yang berbeza beza masing masing so nak tanak kena belajar menerima orang baru lah kan (?) 

From left: Tqah / Mekyan / Ecah / Farena / Mimy
Haaaa aweks aweks cun kat atas tu semua dah dimiliki termasuk aku hahahaha. Tulah member zaman sekolah menengah aku. Sumpah cakap diorang the best tahu. Tipulah takde gaduh kan (?) Tapi macam mana pun tetap berbaik semula. Rindu engkorang semua wuaaaaaa *meraung bucu katil sorang sorang* Susah gila nak jumpa sekarang weh. Time aku cuti semester diorang still kat tempat belajar lagi dan sebaliknya :') Nak nak semua still takde lesen takde kereta sendiri lagi lah susah nak hangout sesama. Eventho rumah aku dengan rumah si ecah tu dekat lorong belakang je tapi still susah nak lepak macam zaman sekolah dulu.


So last but not least cewah hahahaha aku tak boleh dah nak taip panjang panjang lagi sebab dah rindu sangat. Takut menitik je air mata nanti :') Aku harap one day aku dapat keluar lepak macam ni lagi even sekejap je pun. Wish aku tuk korang even korang takde blog mana tahu nanti tua tua korang terjumpa blog aku ni kan korang baca kan pastu korang cerita lah dekat cucu cicit korang nanti hahaha okay aku wish semua sihat walafiat + jaga makan minum + jaga diri and last nanti kawin jangan lupa jemput tahu :D Iloveyou sayang sayang sekalian hehe *maneh sangat nanti semut hurung :P*

Labels:

design by Wanaseoby