Gadis Kidal Menaip // Atiqah Nxjihah
Result Uitm ? Tahniah and Alhamdulillah !
posted by Atiqah Nxjihah Tuesday, November 15, 2016 6 comments

Assalamualaikum and Hi again :)

Alhamdulillah for everything. Today actually dapat result for semester tiga (3). Yup nanti 5 Disember dah masuk semester empat (4) dong ngeh ngeh ngeh. Sekejap je masa berlalu seriously tak tipu. Pejam celik pejam celik dah setahun setengah aku kat uitm tu *nama uitm dirahsiakan hehe*. 


As before alhamdulillah for everything. Cukup berpuas hati dengan result yang diterima tadi :) Even tak dekan wah aku jujur tahu aku tak pernah dekan pun sepanjang tiga semester ni tapi aku bersyukur aku tak pernah repeat paper and pointer aku 3 and above. Engko bila dah masuk zaman uni ni kan engko dah tak kisah dah dekan ke tak dekan janji lulus je dik. Lulus tanpa sebarang gagal. 

Tapi kalau rezeki engkorang dekan lagilah bagus gitu. Siapa je tanak dekan kan (?) Semua orang nak kot nak nak nanti graduate dapat Anugerah Naib Canselor or maybe pinjaman masa belajar jadi biasiswa so tak payah bayar tahu. Macam aku ni haaa peminjam PTPTN. Gigihlah kena cari duit nanti nak kena bayar balik pinjaman tuuu tahu bukan sikit tahu. So belajar lah rajin rajin and jangan jadi macam aku banyak main and sibuk mengorat haha.

So tahniah pada yang dekan, pada yang tak dekan macam aku silakan lagi next sem okay. Janji belajar bersungguh sungguh :) 

p/s: Result aku takkan bagitahu hahaha

Labels: ,

design by Wanaseoby